E-poodide parandus, korrashoid ja uuendamine

Pood katki aga partneril pole aega või tegija sootuks kadunud?

Muutunud on palju asju: konkurentsi tingimused, funktsionaalsuse vajadused, teie enda ja arendaja prioriteedid ei pruugi kattuda. Kui alguses oli arendajal ees selge skeem mida edasi teha siis nüüd, aja möödudes ja selge plaani puududes on asjad visad edasi liikuma. Lihtsam on keskenduda uutele selgetele projektidele kui tilkuvat kraani parandada.

Teie kui tellija suurimaks probleemiks on siin eelkõige arenduspartneri piiratud ressursi endale saamine. Kes maksab tellib ka muusika, kuna nõudlust aga on rohkem kui pakkumist siis keskendutakse meelsamini võtmeklientidele ja jäätakse e-poe teise elukaare tsüklis olevad kliendid ja nende ärivajadused unarusse.

Kui see teiega juba juhtunud ei ole, siis võite endale ette kujutada, kui keeruline on toimiva e-poe kood ja sinna tehtud lisade järgmisele arendajale üle andmine. Kood võib olla korralik, kuid võib olla ka täielik tohuvabohu, kus orienteerub vaid keegi Toomas (kes vahepeal uute projektidega liitus).
Loe lähemalt

Lahendus – e-poe kaardistus – tegevuskava koostamine

See on üks tegevusi, millele me keskendunud oleme. Magentopood meeskonnal on e-poe paranduste ja uuendustega kogemusi alates aastast 2014.

Saame teid e-poe parandus- ja uuendus tööde juures aidata, aga enne kui alustada tasub käesolevat olukorda põhjalikult analüüsida. Kui tõepoolest on aeg käes siis tuleb olukorra parandamisega tegeleda intensiivselt, mõtestatult ja toetudes olemasolevatele andmetele.  E-poe omanikule soovitame alati alustada hetkeolukorra kaardistamisest, see näitab selgelt, millised on puudused ja probleemid ning millist kitsaskohta lahenda on vaja.

Kaardistada ja dokumenteeri järgmised küsimused:
— Mis on olukord täna ja millised lahendused on kasutusel?
— Kas tänases olukorras on võimalik edasi liikuda?
— Millised on eesmärgid ja sihid?
— Mis takistab nendeni jõudmist?

Meie Saame sind aidata.

Alustuseks tule tasuta konsultatsioonile, räägime asjad läbi ja vaatame, kuidas me saame sinu halvastitoimiva e-kaupluse või pooliku lahenduse tulu tooma.
Võta ühendust 
Teie usaldust on korra juba alt veetud ja nüüd on teil vaja, et asjad lihtsalt töötaksid või tehtud saaksid. Ei ole just palju arendajaid kes tahaksid, vabandust, õigem on öelda, neid kes suudaksid või julgeksid taolist riski endale võtta ja saaksid remondi ja uuendus teenust teie e-poele pakkuda.

Meie lahenduseks Teie probleemile on e-poe kaardistamine ja tegevuskava koostamine
Meil on e-poe paranduste ja uuendustega kogemusi alates aastast 2014.

Saame teid e-poe parandus ja uuendus tööde juures aidata kuid hea tulemuse saab vaid siis, kui eeltööd on tehtud. Kui tõepoolest on aeg käes siis tuleb olukorra parandamisega tegeleda intensiivselt, mõtestatult ja toetudes olemasolevatele andmetele. Hea tulemuse saamiseks alustame alati hetkeolukorra kaardistamisest.

Kaardistada ja dokumenteerida on vaja järgmised küsimused:
— Mis on praegu olemas?
— Kas sellega saab edasi liikuda?
— Millised on eesmärgid ja sihid?
— Mis takistab nendeni jõudmist?

Võtke meiega ühendust, te ei ole oma olukorras kaugeltki üksi, mõistame ja aitame teid hea meelega kogu protsessi jooksul – vajadusel saame aidata nii kaardistamise, teekonna disaini, kui ka tehnilise analüüsi ja eesmärkide tehnilisel täitmisel.

E-poe liidestus ja integratsioonid

Kas Sa tead kui palju läheb ettevõttele igakuiselt maksama sobiva e-poe liidestuse või lahenduse puudumine?

Teie Magento on võimas e-kaubanduse tööriist, ning mõistlik oleks antud võimalusi ka kasutada. Käsitöö on mingi hetkeni okei, aga mahtude kasvades muutub see pudelikaelaks. See on üsna nüristav ülesanne ja seda tööd peaks tegema robot.

Teie meeskonna kompetentsid on paremini kulutatud ükskõik kus mujal kui üheülbalise andmesisestus töö juures.

— Kui olete eksinud meie lehele kogemata ja otsite väiksemale e-poele lahendust, siis soovitaksime pöörduda Pulsev.com poole, kes aitab teid Shopify lahendustega.

— Kui aga teie e-poe reaalsus on tuhandete kirjete haldamine. Siis on käsitööna tehtav andmesisestus majanduslikult ebaotstarbekas. Andmed peavad olema kvaliteetsed, aga kuna inimesel ikka juhtub siis tasub mõelda ka hilisematele toimingutele: vigade leidmine, kontrollimine ja parandamine. Igaüks neist suhteliselt keerukas tegevus, mis tekitab tarbetut lisakoormust.
Loe lähemalt
Kasutaja lugu: vaata kuidas me suure e-poe integratsiooni lahendasime

Liidestused parima tulemuse saavutamiseks.

Liidestused ja masintöö ehk siis protsesside automatiseerimine teevadki teie e-poest mõistliku, kuluefektiivse ja töökindla tööriista millesse investeerides on oodata ka reaalset tootlust.

Liidestused, mida Magentopood meeskond soovitab kaaluda niii uue, kui ka juba toimiva e-poe lahenduse juures:
— Majandustarkvara, (Erply, Directo, Buum, Noom ja teised)
— Tooteinfo vääristamise (PIMcore, MsNAVison / Dynamics jne),
— Kliendiinfo halduse (PipeDrive, SalesForce, …)
— Protsessihaldus (Jira, Trello, Asana, …)
— Turundus automaatika (Smaily, Algolia, Google, Facebook jne)
— Ladu ja Tarneahel (Alates tootmisest kuni tagastusteni. API, XML, CSV, GoogleDocs jne)

E-poe liidestus ja integratsiooni tööde puhul ei tohi alahinnata enda ega ka partnerite unikaalsust.
Eelkõige tuleb olla ettevaatlik valmislahenduste kasutamisel. Näiteks FireBear on enamasti kena pakendiga ja lubab pealtnäha lihtsaid lahendusi keerulistele probleemidele, kuid on arendatud kellegi teise konkreetseid vajadusi ja parameetreid silmas pidades. Kahjuks lähevad paljud e-poe arendajad liidestuse eelarvestuses kergema ja odavama vastupanu teed ja siis sünnivadki poolikud lahendused mida on teinekord lausa utoopiliselt keerukas koostööle sundida.

Magento on omaette raamistikuga ja kui sinna sisse veel üks omaette raamistik teha siis püsib see tavaliselt sama hästi koos kui üks keskmine kaardimaja.
Eranditult kõik e-poed on oma nüansside ja erivajadustega ning valmis- või pealtnäha lihtsate lahenduste kasutamine viib ummikteele.
"Ei tasu loota, et saate endale ülikonna kaubamaja laste osakonnast!
Te kas mahutate ennast kuidagi sinna sisse või pigem lastete endale valmistada sobiva ülikonna."

— Better Call Saul
Kasutaja lugu: vaata kuidas me suure e-poe integratsiooni lahendasime

E-poe liidestus. Kilendi lugu.

Eesmärk:
Hulgimüügi tõhusaks teostamiseks on vaja liidestada tarnija infosüsteem ning saabunud tellimused tuleb pärast käitlemist ka samasse infosüsteemi tagasi saata .

Sisu ja keerukus:
Lugeda ja saata osapoolte vahel erinevaid andmeid. 30’000+ toodet koos 50+ atribuudiga uuendada ja jälgida nende liikumist. 
Peale importi tohivad uueneda vaid kindlad andmeväljad. Andmete kvaliteet on kõikuv ja kord tuleb info ühes ja kord teises formaadis. Lisaloogika ülesandeks on puhastada andmeid, eemaldada liigsed mõõtühikud ja need konverteerida õigesse formaati. Osadele andmetele nagu hind ja tarneaeg tuleb lisada loogikaelemendid. Tarnija andmeloas on enam kui 10 erinevat tabelit mis, sisaldavad kõike, alates toote andmetest kuni tellimuse kinnituseni.

Dokumentatsiooni olukord: 
Vähene ja puudulik

Lahendus:
Loodud API ühendus ja administratiivne moodul. Protsessid toimivad automaatselt. Globaalseid muutujaid saab sisestada ja kaardistada e-poe admin poolel erioskusi omamata.

Tulemus:
Genereeritakse automaatne raport koos õnnestumiste ja ebaõnnestumistega, lisandub ajakava. Saabunud tellimused saadetakse tarnijale täitmiseks üle sama liidese tõrketa ja kasutajate sekkumiseta. Liides on tõrgeteta ja hooldusvajaduseta töös olnud alates maist 2020.

Kui palju läheb maksab liidestuse puudumine?

Lühike vastus on: Nii palju kui palju teil või  teie meeskonnal aega perioodilisele käsitööle kulub. 

Et saada täpsem vastus võiksime alustuseks teha tasuta konsultatsiooni.
Räägime asjad läbi ja vaatame, kuidas me saame praeguse e-poe või pooliku lahenduse kokuhoidlikumalt tööle panna ning teile tulu tooma.
Võta ühendust 

Välkkiired e-poed ja PWA (Progressive Web Apps)

On vähe asju, mis ajaksid rohkem närvi kui aeglane teenindus. Külastaja teie e-poes üritab lahendada konkreetselt teda vaevavat valupunkti, loomulikult on siin abiks välkkiired e-poe lahendused.

E-pood on teie isiklik automatiseeritud müügiesindaja internetis mida on paslik võrrelda füüsilise poega. Milline peaks olema teie kauplus ja teenindus?

— Esinduslik? – Visuaalne ja brändi väärtuseid edastav disain.
— Leitav? – Väljapaistev turundus.
— Professionaalne? – Kliendi valu mõistmine ja lahendamine
— Personaalne lähenemine? E-kaubandus liigub hüperpersonaliseerituse suunas. 
— Kiire?

Konkreetne konkurentsieelis
Välkkiired e-kaubanduse lahendused on täna suureks konkurentsi eeliseks, ja homme ilmselt juba tavapärane normaalsus. Andmeedastuskiirused on märkimisväärselt tõusnud ning aeg on ära kasutada ka kliendi enda seadmetes peituvat jõudlust. Kui keskmine e-pood laeb 3..6 sekundit siis PWA lahenduse puhul on ootuspärane 1 .. 3 sekundit.
Loe lähemalt

Peata e-pood on kiire.

Mis moodi mõista peata e-poodi ja mis-asi on PWA ehk progresseeruv veebi rakendus?
Et seda arusaadavalt selgitada tuleb esmalt mõista, mismoodi toimib tavapärane e-pood. Magento e-pood (ja ka teised nagu Woo, Presta, Shopify, Wix, SalesForce jne) on oma olemuselt monoliitne komplekt kasutajaliidesest, sisuhaldusest ja vertikaalselt püstitatud liidestest.

Pea ehk frontend on e-poe osa, mis paistab kliendile välja
Keha ehk backend on see osa e-poest, kus paikneb funktsionaalsus, andmebaasid, skriptid jne.
Peaga Magento on malli põhine kasutaja liides. Siia on liidetud hulganisti vajaliku, aga ka „igaks juhuks“ funktsionaalsust.

— Iga lisa vidin, plugin või funktsioon nõuab omale ressurssi, mis lõppkasutajale kajastub üldiselt lehe kiiruses. Lihtsasti üteldes: „Mida rohkem on vaja kasutajaliideses teha serverisse päringuid seda aeglasemaks muutub kasutajakogemus.“
— Kasutatakse peamiselt serveri jõudlust ning kogu lehevaade komplekteeritakse kliendi seadmes iga kord uuesti.
— Iga muudatus ja funktsionaalsus nõuab platvormi põhjalikku tundmist, mis teeb e-poe arenduse vaevaliseks ja aeganõudvaks. Kui Magento1 oli keeruline siis Magento2 tulek oli lausa šokeeriv – aeg turule muutus 3-4 kuu pealt 5-12 kuu peale.

Peata Magento on kasutajaliideseta rakendus, mis teeb päringuid Magentosse ja/või millisesse iganes teise API päringuid võimaldavasse rakendusse või platvormi. Kasutajaliides ehitatakse eraldi, täpselt selline ja nii mahukas kui see on päriselt vajalik.
— PWA ehk peatu veebi rakendus või täpsemini üteldes Progresseeruv Veebi Rakendus, on oma olemuselt ja kiiruselt mobiili rakendus, mis on veebi lehitseja ülene rakendus. Veebi lehitseja ülene tähendab, et see töötab igas lehitsejas (sh arvutid ja tahvlid.)

E-kaubandus liigub järjest rohkem mobiilsetele seadmetele ning neile kohandumine on lausa kriitilise tähtsusega. Umbes 50-70% tõenäosusega on teie e-poe külastajad seal mobiili kaudu.

— Kasutatakse kliendi seadmes peituvat jõudlust, komplekteeritakse iga lehevaade vaid 1 kord ning sisu uuendatakse läbi kiirete API päringute ja kliendi seadmes oleva kohaliku puhvri ga koostöös.
— Peata Magento põhilised eelised on välkkiired laadimis kiirused ja ühenduseta töötamise võimekus. Sisuliselt nagu mobiili äpp / rakendus, soovi korral  saab selle lisada Google Play storesse ja mobiili avavaatele.
— PWA lahendus võimaldab teil teostada Omnichannel (ehk kõikjal) müüki.

Kokkuvõttes annab PWA teile võimaluse kasutada praegust platvormi võimekust ilma sellega kaasneva monoliitse struktuurita, mis kiirendab arendust vähendades sellega omakorda kulusid. Magentopood pakub Vue Storefront  põhiseid lahendusi, mis lubavad kasutada Magento keha ning muljetavaldavalt paindlikku ja kiiret VueStorefrondi kasutajaliidest.

Võtke meiega ühendust, räägime asjast!

Alustuseks tule tasuta konsultatsioonile, räägime asjad läbi ja vaatame, kuidas saame sinu pooleldi toimiva e-kaupluse või pooliku lahenduse tulu tooma.
Võta ühendust 

Meie kliendid ja tööd räägivad meie eest

Oleme oma tegevuse jooksul aidanud paljusid ettevõtteid oma e-äri eesmärkide saavutamisel, näitamieks soovime välja tuua mõned keerukamad.
Arendustööd BonPrix e-poele

Kliendid meist

www.ordi.eu
Marek Kivitalo
Ordi IT juht
“Eelneva arendusfirma poolt oli meil kasutuses Magento versioon 1.7. See küll toimis, aga oli ajale jalgu jäänud koos vanade alusprogrammide ja programmeerimiskeele versiooniga. 
E-poe testimine ja parandamine kestis ligikaudu kolm kuud kuniks see toimis ilma tõrgeteta.
Lisaks oleme tellinud Magentopoelt mitmeid erinevaid arendusi meie e-poe jaoks. Töödeks on olnud edasimüüjate liidestamine, kasutusmugavuse tõstmine, uute makselahenduste kasutuselevõtt ja muud optimeerimis või kaasajastamist vajavad tööd.
Kui oleme otsustanud töö tellida, siis oleme saanud mõne nädala möödudes lahenduse üle testida ja vajadusel täiendada, et arendus töötaks täpselt nagu soovitud. Tellitud tööd on alati tehtud ja toimivad probleemideta. Arendaja tunneb Magentot hästi ja tehtud tööd kinnitavad seda.”
www.webshop.ee
Taimar Jaaska
WebShop Interior Juhataja
"Uue e-poega WebShop.ee väga rahul. Tehtud töö ja see, et kohe algul tehtu näitas kõik on super. Uus pood on tehtud väga hästi ja töökindlalt. Töökindlus, erinevad erilahendused, ostuvormistamine ühele lehele. See kõik tagab kliendile mugava ostlemise.
Pidev arendus ja erilahendustega koos töötamine on toonud uue põlvkonna e-poe platvormil www.WebShop.ee käibe kasvu. Uus Magento2 platvorm on kui üks suur linn mis vajab pidevat juurde ehitust. Nüüd koos teiega keskendume uutele erilahendustele, ehk meie ideed ja Magentopood meeskonna poolt taas teostus."

Meiega saate ühendust

Peep Mumm
Magentopood – Juhataja
email: info@magentopood.eeTelefon: +372 56601667
Magentopood on OÜ CityShop kaubamärk
Aadress: Küüni 5b, Tartu 51004 Eesti
Reg Nr: 14196231
KMKR: EE102245145

Võtke meiega ühendust, meie räägime asjast!

Tule tasuta konsultatsioonile või lihtsalt oma e-poe muredest rääkima. Arutame asjad läbi ja vaatame, kuidas me saame sinu halvasti toimiva e-kaupluse või pooliku lahenduse tulu tooma. Isegi kui sa lõpuks meiega koostöö kasueks ei otsusta siis mõne väärtusliku näpunäite saad ikka.
Võta ühendust 

Magentopood koostöö ja tehnoloogiapartnerid